Wednesday, April 15, 2009

无量老细

今日一大早好次平常咁骑住我的“战车-独眼龙”去翻工。一切如平常咁,买个外卖早餐跟住就到公司一边同同事吹水一边享用我的外卖早餐。吃完早餐吹完水就去开工了。早上做左个货仓点算即系“点货”跟住就好得闲直到吃午餐。吃过午餐后,我公司的contractor拿住把好大把好大把的电钻进来跟住就上左我老细的房。我地一大班就好好奇咁,以为老细要借电钻钻屋企。过左一阵,我老细就叫我同我一个同事到他房里拿果把好大把好大把的电钻。距卤味啊!竟然叫我地拿果把电钻去二楼的地面钻个洞通去一楼的天花板。我同我同事听到之后脚都软,因为要钻个洞系好高难度同埋好危险,一个细细的洞仔可以改变整个建筑物的结构。斋钻果个洞我地五条壮汉轮流咁钻左整个钟有多。而加想起真系把鬼火。一个星期前讲好左个洞系由专人来钻点知到最后推给我地。真系X距老母,每次做事都系咁,咁都无所谓仲要距条粉肠系个过桥抽板果种仆街来。我地好勤力咁去做好我地的工作距都不珍惜仲要左右为难。正仆街!讲左咁耐都未讲我的老细系边个tim。距就系我前一个post讲的生产部经理。真系希望距合约满期快d走。仲要系识少少办代表果种人,最讨厌这种!
哈哈!今日就数苦数到这里啦!
希望下次的post会系一d开心的经历。
最后,多谢花左你少少宝贵的时间来读左我这篇“数苦文章”。
以上文章系粗左少少,但系如果吾粗就表达吾到我的愤怒。有么得罪请多多见谅!

No comments:

Post a Comment